Monday 2 January 2012

Sharing is caring....^_^

السلام عليكم ورحمةالله وبركاته....Alhamdulillah dan selawat serta salam keatas Nabi kekasih Rabbul Izzati, setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Ilahi bersandarkn kepada kuasa dan kasih sayangNya  aku bisa berkongsi dengan sahabt2 pembaca di blog yang baru dibuat tatkala aku sedang sibuk menyiapkan diri menghadapi final imtihan semester 1 selang sehari lagi.Aku rasa tak yah lah skema sangat sebenarnye x pandai sangat bahasa bunga2 ni,hehe..Semester pertama di universiti akhirnya berakhir dengan final exam yang bakal aku jalani x lama lagi.Agak serabut kepala bila buku2 x tahu mana satu nak study,laptop depan mata pulak,sekali 2 kala tak tahan mula bukak cerita korea..banyak dugaan minit2 terakhir study di bilik.hehe.Rakan-rakan sebilik pula diorang memang pulun study,memang jenis senang masuk kot..Syukur dapat roomate yang sokmo ambik berat bab2 pelajaran x lokek kongsi ilmu,sering menceriakan suasana mengurangkn ketegangan dan keseriusan.Aku doakan korang berjaya final exam nanti.amiin..Rase itu je lah kot sebagai kata2 muqaddimah dan perkongsian pertama aku kat blog"Jenguk2 la cni yer".Sebenarnya banyak lagi benda nak share tapi lagi banyak subjek kena revise untuk final exam.Terima kasih dan syukran jazilan sudi menjenguk blog yang x seperfect blog2 lain.Doakan supaya aku dan sahabat2 dipermudahkan dan diberikan ilham serta dikuatkan ingatan seperti kuatnya ingatn para Rasul.Akhir kalam,salam perkenalan dan salam ukhuwah Islamiyah buat sahabat2 pembaca semua..Jazakumullahu khairan kathiran...:)

1 comment:

  1. ahlan wasahlan ya ukhti..amin...smga kita semua dpermudahkan.."study smart not study hard" tp pulun pom kna jgk law x reverse sgkut la..hee

    ReplyDelete